1028 Budapest, Kossuth L. u. 15-17. | Titkárság: 275-7935 | Tanári: 397-4468 | Gazdasági iroda: 275-7938

A regisztráció

email cím – OM azonosító – jelszó beállítás. (OM szám a diákigazolványon, szöveges bizonyítványon fellelhető – 11 jegyű, 7-tel kezdődik).

Újabb gyerek felvétele az AdatokTanuló regisztrálása menüpontban lehetséges.

Regisztrálni csak egyszer kell, legközelebb már a bejelentkezést válasszuk.

A rendelés

Rendeléshez az Étlap menüpontot használjátok. 

Lehet teljes hónapot is rendelni egy gombbal, de minden napra is kiválaszthatjuk gyermekünknek az ebédet. 

Naponta választani lehet az első és második fogást, a harmadik automatikus mindenkinek.

Egy lapon 1 hét jelenik meg, a képernyőn bal-fent vagy jobb oldalon a nyíllal kell váltani a heteket. Mikor mindent megrendeltünk amit szerettünk volna, kattintsunk a Megrendelés feladására, kövessük az utasításokat és fizessünk a SimplePay rendszeren keresztül bankkártyával (akinek van SimplePay regisztrációja irtó gyorsan tud fizetni).

Várjuk meg amíg visszatér a ebéd rendelés oldalára, ellenőrizzük hogy kaptunk-e visszajelzést a fizetésről és az ebéd megrendelésről is!

Minden gyereknek külön kell rendelni és fizetni.

A megrendelés a fizetéssel válik véglegessé!

Étkezés lemondása

Lemondást  mindenki önállóan tud intézni, belépve a felületre a nem kívánt dátum alatt kattintsunk a lemondásra.

FONTOS: Reggel 9-ig a másnapi ebédet tudjátok lemondani! Ilyenkor is fel kell adni a megrendelést és véglegesíteni, különben nem jegyzi meg a rendszer a lemondást. A lemondott, de előzőleg befizetett ebéd bekerül az egyenlegbe és a következő hónapban felhasználhatjuk fizetéskor.

Allergének 

Az Adatok – étkező adatai menüpont alatt be lehet jelölni allergéneket, a jövőben ha ilyen tartalmú ételeket rendelünk, a rendszer figyelmeztet bennünket az allergének jelenlétére.

A mentes menü (tej, tojás, glutén) mindig csak egy héttel előre kerül feltöltésre, tehát a mi rendelési szisztémánkban aki mindenképpen mentest kér, nem tudja előre, hogy a második héttől mi lesz a menü.

A rendelő felület az alábbi hivatkozáson érhető el:

https://menza.phwi.hu

Kedves Érdeklődők!

Nagy örömünkre 2022. november 26-án ismét megtartjuk Adventi Bazárunkat. A hagyományoknak megfelelően idén is elsősorban kulturális programoknak, gyermekfoglalkozásoknak szeretnénk időt és helyet biztosítani.

E mellett természetesen idén is lesz lehetőség válogatott portékák árusítására. Ezzel kapcsolatban alább olvashattok bővebb tájékoztatást.

A jelentkezés módja

A jelentkezéshez az alábbi űrlapot kell kitölteni: 2022 Bazárjelentkezés

A kérdések megválaszolása segíti munkánkat, képet kapunk arról, hogy ki, milyen árut szeretne hozni a Bazárra.

A jelentkezés határideje

Ahhoz, hogy mindenki megfelelően tudja tervezni ezt a napot, időben szeretnénk eldönteni, hogy ki az, akinek tudunk helyet biztosítani és ki az, akinek sajnos nem. A jelentkezéseket legkésőbb az őszi szünet végéig, vagyis november 6-ig várjuk. A határidő után leadott jelentkezéseket nem tudjuk elfogadni. Döntésünkről mindenkit értesítünk, a tájékoztatás várható ideje: november 9.

Részvételi díj

Az árusításért részvételi díjat kell fizetni. Ennek összege: 8000,- Forint asztalonként. (Egy asztal mérete: kb. 60 cm * 50 cm, egy egyszemélyes iskolai asztal.) A részvételi díjat előre, átutalással kérjük kifizetni. Az átutalással kapcsolatos információkról a kiválasztott árusok a későbbiekben részletes tájékoztatást kapnak.

Fizetés a Bazáron

Szeretnénk ápolni a korábbi bazárok hagyományát, ezért a fizetéseket az iskola hivatalos bazári fizetőeszközében, Fabatkában is lehet teljesíteni. (A Fabatkák egyszerűsítik az elszámolást, biztonságosabbá teszik a pénzhasználatot, ezáltal a gyerekeket segítik.) A Fabatkák be és átváltásáról folyamatosan gondoskodunk, így a nap végén mindenki igazi pénzzel térhet haza. Szeretnénk felhívni az árusok figyelmét, hogy a Fabatkával történő fizetést mindenkinek el kell fogadnia. A jelentkezés beküldése egyben azt is jelenti, hogy ezt a feltételt ismertnek és elfogadottnak tekintjük minden árus részéről.

Waldorf intézmények a bazáron

Természetesen idén is külön biztosítunk árusítási lehetőséget Waldorf óvodák, iskolák, intézmények számára. Ezeket a jelentkezéseket a többiektől külön szeretnénk kezelni. Amennyiben ilyen intézmény nevében szeretnétek jelentkezni, kérjük, hogy írjatok e-mailt a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.

A Bazár napjával kapcsolatos részletekről a későbbiekben pontos tájékoztatást fogunk adni a kiválasztott árusoknak.

Amennyiben bármilyen fontos kérdés merülne fel a jelentkezéssel kapcsolatban, elérhetők vagyunk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen.

Üdvözlettel,

A Bazár 2022. szervezői

Kedves Barátaink, Tisztelt Érdeklődők!

2019. november 30-án tartjuk hagyományos Adventi Bazárunkat. A korábbi évekhez hasonlóan idén is elsősorban a kulturális programoknak és a gyermekfoglalkozásoknak szeretnénk időt és helyet biztosítani az iskola területén. Emellett természetesen ebben az évben is lesz lehetőség válogatott portékák árusítására. Erről az alábbiakban adunk iránymutatást.

A jelentkezés módja:

A jelentkezéshez a következő űrlap kitöltése szükséges: Űrlap a bazári jelentkezéshez

A kérdések megválaszolása segíti munkánkat, képet kapunk arról, hogy ki, milyen árut szeretne hozni a Bazárra.

A jelentkezés határideje:

A jelentkezéseket legkésőbb 2019. november 7-ig várjuk. A határidő után leadott jelentkezéseket nem tudjuk elfogadni. Döntésünkről mindenkit értesítünk, a tájékoztatás várható ideje: 2019. november 11.

Részvételi díj:

Az árusításért részvételi díjat kell fizetni. Ennek összege: 6.000 Ft asztalonként. (Egy asztal mérete: kb. 60cm X 50cm, egy egyszemélyes iskolai asztal). A részvételi díjat előre, átutalással kérjük kifizetni. Az átutalással kapcsolatos információkról a kiválasztott árusok a későbbiekben részletes tájékoztatást kapnak.

Fizetés a Bazáron:

Szeretnénk ápolni a korábbi bazárok hagyományát, ezért a fizetéseket az iskola hivatalos bazári fizetőeszközében, Fabatkában is lehet teljesíteni. (A Fabatkák egyszerűsítik az elszámolást, biztonságosabbá teszik a pénzhasználatot, ezáltal a gyerekeket segítik.) A Fabatkák be- és átváltásáról folyamatosan gondoskodunk, úgyhogy a nap végén mindenki igazi pénzzel térhet haza. Szeretnénk felhívni az árusok figyelmét, hogy a Fabatkával történő fizetést mindenkinek el kell fogadnia. A jelentkezés beküldése egyben azt is jelenti, hogy ezt a feltételt ismertnek és elfogadottnak tekintjük minden árus részéről.

Waldorf intézmények a Bazáron:

Természetesen idén is külön biztosítunk árusítási lehetőséget Waldorf óvodák, iskolák, intézmények számára.

Amennyiben bármilyen fontos kérdés merülne fel a jelentkezéssel kapcsolatban, elsősorban e-mailben tudunk válaszolni a bazar(kukac)phwi.hu címen. Telefonos elérhetőségünk munkaidőben: 30/449-9103 vagy 30/929-9128

Üdvözlettel:

A Bazár 2019. szervezői

Szeretettel hívunk Benneteket a december 21-én 11 óra 20 perckor kezdődő karácsonyi koncertünkre, melyet a máriaremetei templomban tartunk.

 
Áldott, békés ünnepeket kívánunk Mindnyájatoknak:
 
                         Schnell Judit és a nyolcadik osztály

Keresés

naptár

További olvasnivaló